درحال بارگذاری...

رب گوجه ارگانیک

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

رب گوجه ارگانیک


رب گوجه ارگانیک

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است


رب گوجه فرنگی خانگی کاملا متفاوت و خوشمزه‌تر از آن چیزی است که به صورت حاضر و آماده از سوپر مارکت محل زندگی خود خریداری می‌کنید.
 تهیه رب گوجه فرنگی در خانه تقریبا یک روز کامل از وقت‌تان را می‌گیرد. در واقع مجبورید کل روز را بالای سر دیگ، ایستاده و آن را دایم هم بزنید و در انتهای روز محصول خوش طعم‌تان آماده شود.
 تهیه رب در منزل جزء کارهای سالیانه بسیاری از خانواده‌های ایرانی در قدیم بوده است که معمولا در پایان فصل تابستان که گوجه فرنگی کاملا رسیده و ارزان قیمت‌تر می‌شود انجام می‌شد و گاهی چند خانواده با کمک یکدیگر به صورت شریکی این کار را در یک محل انجام می‌دادند. 
اما با ورود رب‌های کارخانه‌ای و سبک زندگی آپارتمان نشینی این مساله بسیار کمرنگ شده است. این محصول خانگی سالم و مطمئن است در صورتی که بسیاری مراکز از مواد نگهدارنده‌ای مثل نیترات در رب استفاده می‌کنند تا از خرابی و کپک زدن آن جلوگیری کنند و متاسفانه این مواد برای سلامتی بسیار مضر است.
وقتی رب‌ گوجه فرنگی با نظارت خود فرد تهیه می‌شود، می‌تواند برای همه افراد خانواده قابل استفاده باشد.
به‌عنوان مثال با کنترل نمک، برای افرادی که فشارخون بالایی دارند، رب‌های خانگی قابل استفاده است. افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند باید از مواد غذایی استفاده کنند که فاقد گلوتن باشد.
برای همین رب‌‌های خانگی می‌تواند برای آنها بهترین گزینه باشد چرا‌که فاقد گلوتن و مواد افزودنی است.
همچنین نوع گوجه فرنگی و نحوه پخت طبق میل خودتان انجام خواهد شد و میزان حرارت و زمان لازم برای پخت را شما تعیین می‌کنید.
هر چقدر آهسته‌تر پخته شود، قوام بیشتری یافته و از لحاظ ارزش غذایی غنی‌تر خواهد بود. در حالی که، محصول تهیه شده در کارخانجات از این حیث، بی‌بهره می‌باشد.

در حال حاضر تعدادی از پرنده های سمپاش ما در در استان آذربایجان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند برای مصرف محصول ارگانیک از سمپاشی مدرن استفاده کنید

برای اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۸۶۰۴۰۴۶ رخشانی تماس حاصل فرمایید.


مریم رخشانی، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


رب گوجه پهپاد کشاورزی سیرنگ سمپاش

این مطالب را هم بخوانید!

آفات مختلف درختان هلو و شلیل(2...

قبلا درباره درخت هلو و شلیل و همینطور آفات آنها صحبت کرده بودیم. اکنون به بررسی مهم ترین آفات و بیماری های درختان هلو و شلیل میپردازیم.

ادامه مطلب »

مزایا و چالش‌ها در تولید محصول...

کشاورزی ارگانیک به عنوان یک رویکرد پایدار در تولید محصولات کشاورزی به دلیل مزایای زیست‌محیطی و تغذیه‌ای خود مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله به بررسی مزایا و چالش‌های کشاورزی ارگانیک در تولید محصولات پایدار می‌پردازد.

ادامه مطلب »

مقایسه محصولات زراعی و باغی به...

مقایسه محصولات زراعی و باغی از لحاظ درآمدی طیف وسیعی از عوامل را مورد تأثیر قرار می‌دهد. در این مقاله، به برخی از عوامل کلیدی که در درآمد حاصل از محصولات زراعی و باغی تأثیر می‌گذارند، پرداخته خواهد شد.

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116